puss

mina älsklingar har varit här och vi har ätit god mat (pommes och kyckling, som vanligt)
kollat på Ned Kelly, som förövrigt är en jätte bra film som alla borde se :)
sen kom vi på en jätte bra idé att ta ett nytt kort av de vi tog 5/1-07
de kommer väl snart upp på kajsas bdb eller något och jag ser exakt likadan ut som jag gjorde på
den gamla bilden bilden >.< haha

Har haft majki<3 här sen i måndags också och vi gick upp fucking fem i morse >.<
som tur va fick jag gå och lägga mig igen och stackars fick gå och jobba.
sen efter de; vid tjugo över tio så ringde min far, jag hade fullt upp med att sova och
vid ett när jag gick upp så såg jag att de va han..
han ville ha kaffe och sånt skit för att dom va här med jobbet, tydligen.
kanske skulle ha svarat ändå och varit lite "duktig dotter"
men jag orkade verkligen inte. Inte sovit mycke inatt med en majki som ligger och gnisslar
tänder och snurrar runt som en tornado när han sover, men jag gillare iallafall
för då kan jag ligga och titta på honom haha
fan vilken tönt jag lät som där ;D



Kommentarer
Postat av: jill

du är en tönt matilda, och jag vet varför :D

2008-08-14 @ 20:00:31
URL: http://jeel.blogg.se/
Postat av: majkï

hahah tönt tönt tönt du sa själv att du är en tönt :::::*

2008-08-17 @ 14:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0