kysstest

jaja sitter här och är sjuuuuukt sugen på kyckling paj och grekisk sallad <3<3
Den som skulle komma med en god kyckling paj och grekisk sallad nu skulle jag älska för alltid!
kanske tillochmed den dära goda som finns på sultans eller den som vi brukar få hemma hos jenny!
(mööööh vad hungrig jag är)
eftersom att jag är så sjukt sugen på mat och har så sjukt tråkigt så här

Årets kyss-test!

Har du kysst någon:  Yes
Med bara underkläder:  Mm
I en säng:   Jepp
I vatten:  haha ja
I regn:  ja
Ute: Yes
Uppochner: de vette fan, nej
Sittande:  jaa
Stående:  yes
Där många sett på:  Mm
Någon du ej varit tillsammans med: Mm
Någon som redan är upptagen: Njae
I smyg: Nej
I skolan:  Ja
Har du nekat en kyss:  Yes
Blivit nekad:  Säkert
Frågat om en kyss: Mm
På golvet:  yes
Med någon av samma kön: yes
I ett annat land:  nope

nu ska jag röka sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0