nattis18

De ballar ur!
igår åkte vi till nattis och firade hennes 18-årsdag
trevligt folk en massa tårta och singstar vare för hela slanten
plus en väldigt full matilda haha gjorde jag något dumt så förlåt :P
när vi skulle åka in till stan så kände jag att jag va för full för att srpinga runt på stan så jag gick till majki och rodi
satt och kollade på halo spel, va allmänt borta och badade <3
Vaknade klockan sju av att mitt alarm sattes igång och min mobil låg i hallen,
lyckat men jag somnade om sen iallafall
och resten av min dag har gått åt till att sova, så nu är jag pigg
och kollar på faddergalan sen ska jag nog gå och äta något gott och hoppas på att något händer ;D

Kommentarer
Postat av: nataly

dom gångerna jag såg till dig så låg du bara i min säng och sjöng singstar! Men du kanske fick den alkokicken senare om du låg ner och drack hela tiden :D

2008-12-18 @ 00:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0