sova

Kom till skolan, onödigt tidigt men de va rätt så skönt iallafall
för jag hann inte ens tänka tanken på att jag skulle vara hemma.
På fyra veckor så har jag sammanlagt varit i skolan
en vecka så om jag ska ha några pengar så får jag inte gå
 hem någe mera dom är två sista veckorna.
Men såklart så hade vi 40 min engelska sen när vi ska gå till kulturhistorian så är
pernillas tåg försenat så då hade vi inte den lektionen då va klockan typ halv nio så då
skulle vi sitta och vänta i skolan på att foto skulle börja vilket va 13:00.
Sånna tillfällen är ju till för att gå hem.
satt ialalfall kvar i skolan tills tio när jill kom och va klar med provet så då gick jag hem..
dålig som jag är.
Satte mig och kollade på "efter tio" och så vaknade jag när klockan va tre,
vad fan är de för fel på mig?
Bara sover och sover, skulle kunna gå och lägga mig nu och jag skulle somna.

När jag kom innan för dörren så kände jag iallafall en våg av saknad
en sån som inte är bra och en sån som jag verkligen inte behöver just nu.
jävla fan, så svårt att vara glad och uppåt nu när
de va den här tiden förra året som jag lärde känna dig, då vi gick till jocke
och drack kaffe och bara pratade och kollade i "blablabla" boken och lärde oss något nytt varje gång
men nej nu kommer man hem till en tom lägenhet, en mobil som
aldrig får några söta sms eller söta samtal..
saknar oss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Förstår precis hur du känner :( Kände exakt likadant förut, och du förstår nog vad jag menar!. Men jag lovar dig, allt kommer att bli bra. Även om det är jobbigt just nu "/

2008-12-10 @ 17:36:21
Postat av: nataly

du vet matilda! jag och alla andra dina vänner finns för dig! Men jag lovar det kommer bli bättre med tiden.. jag mår iallafall lite bättre nu efter s!

Och på fredag då jävlar ska vi ha det kul :D:D

2008-12-10 @ 22:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0