fu

Kom hem från öland igår och fyfan va skänt de va att sätta sig och
pissa på en ritkigt toalett och rinnande vatten <3
har inte orkat duscha haha men ska göra de snart,
så fort ajg har fått bort allt löshår :D
De har iallafall varit jätte mysigt i kajsas lilla stuga fast att jag
har varit småtjurig typ hela resan men de är inte mitt f
el att ett litet cpbarn inte kan höra av sig..
sen har jag haft ont i huvet varje dag pga av äckel ppiller och för lite vatten >.<

snart iväg igen, den här gången sova i tält och inge vatten överhuvetaget :D
Men vafan äre festival så är de..
bäst ska jag iallafall ha de där och skita i allt  som
har med ris och allt annat skit som händer just nu..
förresten så finns de folk som inte sover på backavägen längre
allt börjar bli verklighet?
När jag behöver dig så nej.. lite svårt att tro på allt som har med kärlek att göra just nu.
TACK och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0