utkast

jag trodde faktiskt inte att du kunde sjunka så lågt..


Om lite mindre än 15 timmar åker vi
och jag har inte packat, hämtat tältet
eller langat peppen, så folk får gärna göra de åt mig (langa pepp alltså)
Dagen har mest gått åt till att gråta, träffa Kajsa och Lisa
Fixat "camp"skylten och fixat dricka..
Raspen kommer vara full som en kastrull på P&L
de är en sak som är säkert iallafall..
ser ni mig rangla fram, snälla ge mig en kram för de kommer behövas!
Nej ska nog ner och hämta kläderna nu och börja kolla outfita


såg nu att jag inte orkade skriva klart inlägget..
sorry, kan du bara sluta gå in på min bdb för att se om cp´t har skrivit svar till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0