hade inget att göra

såg den På Jills blogg (jilll.devote.se) och jag hade inget att göra så här får ni veta lite mera om mig.


Ditt namn? Anna Matilda "Raspen" Kekokangas

Är du snygg? PTFS

Födelseår? 1990

Ditt födelseställe? I Karlskoga

Spelar du något instrument? nope

Dina första tankar när du vaknar? sova vidare

Är du hungrig? Nej

Var befinner du dig just nu? I lillebrors rum

Var bor du? Prinsgatan

Är du bra på? ja-a du säg de

Är du kåt? faktiskt inte

Vad heter din morfar och mormor? Mormor heter Christina och morfar heter Stefan och Magnus

Vilket land kommer du ifrån? Sverige

Din mobiltelefon? Rosa

Låt just nu? Dixie Chicks - Not Ready To Make Nice

Antal timmar sömn inatt? 5 timmar

Vem är snyggast? Just nu kmagnusson som jag suktar efter i skolan haha

Vem vet mest om dig? Lisa Kajsa Jill Micke

Vem vet du mest om? dom närmasta

Vad vill du ha just nu? -

Höger eller Vänsterhänt? höger

Språk? svenska?

Vilka sjukdomar har du? astma och så är jag sjukt dum i huvet :D

Sängdags? nope de blir väl vid två eller något inatt

Rädd för? Mörker, ormar, clowner, masker, fåglar

Har du körkort? NEJ

Vilka cigg gillar du mest? Prince eller Corner, lucky srike funkar bra också

Brukar du svara på kontaktannonser? haha nej

Äger du några vapen? kan väl använda i princip allt som vapen?

Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? De stod mellan Matilda och Amanda, Johannes om jag hade blvit en kille

Pepsi eller Coca cola? Pepsi

McDonalds el. Burger King? donken

Mjölk i kaffet? njae

Röker du? för mycke

Sjunger du? alltid :D

Duschar du dagligen? Nej

Den starkaste du vet? pippi

Vill du gå högskola? måste väl om jag ska "bli" något

Vill du gifta dig? nej

Är du en hälsogeek? OHNEJ

Kommer du överens med dina föräldrar? har bara mamma och ja de gör jag

Din hårfärg och frisyr? mörkbrunt/svart, långt trassel

Skorna du hade på dig idag? mina söndriga blåa skor

Kläder du hade på dig idag? har på mig, svarta jeans, grå oversizetröja och min svarta kofta, martins mössa också

Favoritfärg på kläder? svart, grå, säkert nån mera

Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? alla marykate/ashley olsens kläder

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? beror helt på hur mycke pengar jag har men mellan 50-2000

Skolväska just nu? min svara "skinn"väska

Tatueringar du har? en, ett hjärna med en baderoll som de står "mom" i sen två rosor runt

Piercingar du har? en i läppen, en medusa (överläppen) en Chest Surface och en i tungan, sen 13st i örona

Har du glasögon? alltid

Hur ser din plånbok ut? svart med rosa robot på

Din perfekta Pizza? en massa ost och vitsås

Randigt, rutigt eller blommig? blommig

Favoritårstid? våren

Favoritmat och dryck? men svårt ju

Favoritdjur? katter, kaniner, hundar

Favoritparfym? DKNY- Be Delicious

Favoritämne i skolan? anias lektioner

Favoritsysselsättning? ta kort, shoppa, kompisar, parta

Favoritbyxor? mina nya från åhléns

Favoritartist/grupp? Backyard babies

Gillar du när det åskar? Nja lite

När ska du festa nästa gång? på lördag <3

Vad köpte du senast? cigg

Hur mycket pengar har du? vet inte ritktigt, runt 1000 kanske

Hur svarar du i telefonen hemma? "Ah det är Matilda"

Hur svarar du i mobilen? ah hallå, ah hej, ah de är matilda

Vem ringde du senast? mamma

Senast kramat? tash

Senast pussat? FU

Sov du ensam inatt? Ja

Vem sov du hos senast? Micke

Vem sov hos dig senast? André

Varit på dejt den senaste månaden? nope

Blivit slagen den senaste månaden? nej

Nämn något som gjorde dig glad förra månaden? Alla partyn med klassen som fick mig att tänka på annat

Vad gjorde du kl 08 imorse? sov i soffan

Vad gjorde du för 15 min sedan? hittade den här listan på jill blogg

Det sista du sa högt? Liw svara, de är till dig

Det senaste någon sa till dig? kommer

Vad har du druckit idag? juice

Vad var det senaste du åt? kycling

Vad är det för färg på din ytterdörr? trä, brun

Vad är det för väder hos dig nu? kallt och svart

Godaste glassmaken? polka eller melon

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? kanske

Sover du tungt? nej, är jätte lätt väckt

Drömmer du mardrömmar? ja

Trivs du med ditt jobb? har inget jävla jobb

Favoritklädsel? stort och tajt

Vad ser du om du tittar till höger? dörr

Vad gör dig glad just nu? musik

Vad ska du göra härnäst? lägg upp den här på bloggen sen kolla runt lite

Humör just nu? trött på allt

Favoritgodis? Choklad

Sommarplaner? Festival och gotland

Hur många kuddar sover du med? tre

Morgon eller nattmänniska? Natt

Vad är viktigast för dig? alla runt om kring mig

Är du kittlig? nej inte så mycke

Snarkar du? nej

Stjärntecken? TVILLING

Äckligaste insekten? hum, larv kanske om de är en insekt

Stökigt eller välstädat? stökigt <3

Längtar du mest efter just nu? 4 juli 08

Vad hatar du mest just nu? att sitta här själv när jag vill ligga och gosa

Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? låt de döda vara döda?

Vad väntar dig om 10 år? ett jobb och helst bo någon annan stans än kholm

Saknar du någon nu? JA-A

Använder du icq eller msn? msn

När fick du senast en present? kommer inte ihåg när de va men jag fick en princ ask att ha mina cigg i

Har du några högklackade skor? Mm, två eller tre

Har du blivit hotad via telefon? ja

Vill du ha barn? i framtiden ja men isåfall ska jag adoptera

Hur ofta loggar du in på helgon? minst en gång om dan

Längtar du till din nästa födelsedag? ja, jag vill ha pengar

Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? njae, de händer

Har du rakat dina ben någon gång? haha ja

Skulle du kunna ha silikonbröst? njae tror inte de

Jag älskar? Familj, släkt och vänner

Jag hatar? oj en MASSA

Är du snäll? för de mesta

Är du blyg? Mjo lite

Tycker du att du har fin dialekt? rätt så vanig tycker jag den är

Ögonfärg? gråblå

Syskon och deras ålder? Martin 14 Alexander 12 Nathalie 9 Liw 8

Favoritdag i veckan? Fredag och Lördag (party och hockey kvällar <3)

Hårfrisör? Bosse på Art Of Hair

Skola? Duveholmsgymnasiet

Klass? ES3

Trivs du i din klass och skola? Mm

Värsta ämne? Matte engelska

Tycker du om fester? Ohja

Tycker folk du är snygg? tydligen så tycker nåra de

Är du en gottegris? Alltid

Är du modig? nej men jag är inte feg

När drack du sprit senast? Fredag

Har du använt någon hårprodukt idag? hårspray

Hur många speglar finns i det rum du är i nu? inga

Har du bråkat med någon idag? nope

Dricker du alkohol? MHM

Umgås du med dina klasskompisar efter skolan? De händer

Vad har du för planer till helgen? Party och hockey

Är du sugen på något nu? ritkgit goda chips och cigg, en naken pojke i min säng vore inte helt fel heller ;D

Brukar du bada i sjöar om somrarna? aldrig

Vem får en kram? vem som helst (som tycker om)

Brukar du läsa horoskop? Yes

Sprit, cider, vin eller öl? sprit, cider

Kan du baka bullar? Faktiskt så kan jag de

Bläck eller blyerts? blyerts

Sängstorlek? stor

Müsli eller corn flakes? müsli

Vad åt du till frukost? fil

Hur ser du ut idag? platt och lockigt

Vad såg du senast på tv? 5min av the hills

Vem såg dig senast naken? M

Vem såg du senast naken? M

Har du besökt Pajala? tror inte de

Vad innehåller din favoritnattmacka? OST <3

Tycker du om din pappa? Nej.

Ger du pengar till lodisar? de mesta jag har gett är 20:- tror jag när jag va i sthlm, annars inte


Kommentarer
Postat av: majki

majki är mitt namn å inte micke om jag får be :P

2008-11-06 @ 21:26:37
Postat av: matilda

hur vet du att de är dig jag menar?

och jag kommer aldrig kalla dig för majki igen, okej de kommer jag men inte ofta

2008-11-06 @ 22:48:53
Postat av: majki

antog bara att det var jag, eftersom du har sagt att jag är en av dom som vet mest om dig, varför ska du inte kalla mig majki?

2008-11-07 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0