twilight

Igår efter skolan åkte jag och majki till norrköping, vi missade första tåget (såklart) eftersom att NÅGON kom försent
som tur va gick de ett tåg en halvtimma senare.
när vi kom till norrköping gick vi lite i affärer men jag va så hungrig så jag orkade inte kolla på de jag skulle och kunde itne konsentrera mig.
efter de gick vi pch åt sen blev de bio, twilight <3 majki somnade när de blev som mest spännande och sov ändå tills de va slut men jag tyckte om den iallafall den va söt, rätt så seg i början med de fixade sig i slutet :)
Sen gick vi och tog milkshake på donken och väntade på att mamma skulle komma och hämta oss..

sen gick vi eller ja, majki gick upp kvart över fem i morse för han skulle och jobba, en jävligt svettig madrass och en trött matilda lämnade han efter sig :D
vaknade vid åtta igen, tänkte att de inte va någon idé att gå till skolan eftersom att vi slutar så tidigt idag skulle bara  hunnit  fram och tillbaka till skolan typ.
ska snart ner till banken coh fixa min dosa sen gå lite på stan och sen handla mat tills ikväll,
Sen fyller JENNY år idag :) grattis grattis
dit ska vi imorn och parta och äta god mat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0