2

aboschibosch
en liiiiiite gladare raspen sen förra inlägget JA!
kan vara liite för att jag har världens bästa majki fast bara lite :P

vårat internet till lägenheten började funka idag :D
har fan varit utan i snart en månad men de har faktiskt varit rätt så skönt (ibland)
Lägenheten är ba nu va, börjar bli lite som ett hem, de är väl mitt rum som ser ut som fan som vanligt..


Cyklade som en idiot till ica nära imorde för att jag skulle hinna köpte trocadero och godis till majki, lite för att vara snäll och liiite för att vi faktiskt har varit ihop i två månader idag (iofs lite längre men vi har bestämt den 25)
sen när jag kommer till icanära så har dom allt godis i hela välrden utom just den sorten jag skulle köpa men dricka hade dom iallafall..
sen cyklade jag hem pussade lite på majki och åkte till skolan, åkte hem lagom tills rodi kom till skolan  :D
jag och majki gick och skulle köpa matlåda och så köpte vi glass aom vi moffade i oss, sen gick sötnosen till jobbet >.<
Essi ringde och vipps så skulle vi köpa smink och grejer till musikalen med en budet på 1500:- så kom vi inte så långt men foundation och puder är kirrat..
nu sitter jag här och lyssnar på Goo Goo Dolls och svälter ihjäl men mamma kommer snart hem och då blire MAT!


Ja förlåt, jag är kär och hungrig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0