hero

Basse blir lätt dagens hjälte idag! 
Kom precis när bussen åkte så jag fick börja gå och så hör jag
någon som tutar så är de basse, eftersom att han är så snäll så kör han mig till skolan :D
eftersom att jag redan va försenad så skiter jag i första lektionen, orkar inte ritktigt hoppa in nu.

Mamma och jag gick upp vid två inatt och drack te oich åt naturgodis, ingen av oss kunde sova.
Majkiboy tyckte att jag skulle gå till honom och jag ville gå till honom 
men de orkade jag inte, långt att gå mitt i natten men en god natt saga fick jag av honom innan jag skulle sova :)
så nu sitter jag här vid bild med flottigt hår och ska snart ut och röka,
måste försöka få vårat nya schema så jag vet mera om vilka bildlektioner vi har idag.
Om vi har som vanligt så kommer jag att dö för då har vi jätte långa raster
och korta lektioner och de orkar jag inte, slö som få idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0