böh

Okej, SNÄLLA kan någon börja träna med mig?
eller iallafall gå ut och gå, kajsa jag vet att du vill :D

jaja, ingen skola idag, mådde jätte dåligt  >.<
men imorn ska jag försöka iallafall, funderar på att ta tabletterna mitt på
dagen så kanske illamåendet inte sitter kvar tills på morgonen.
utvecklingssamtal på torsdag (y) känns som att de kommer gå jätte bra,
inte alls några kurser som jag kommer få ig i eller några som jag inte ens har gjort klart, inte då. >.<
Sen är Majki inte hemma, så jag får sova själv inatt inte kul inte kuuuul men jag
måste väl vänja mig sen när han får lägenheten..
imorn blire nog en massa packande och MINST en skolgrej måste jag göra :D

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0