jag fortsätter här!

Sitter hemma hos majki, har druckigt två cider och en mintu shot, känner redan att jag börjar bli berusad.
länge sen jag drack! ;D
Sitter och funderar på om man vore känd eller vann en massa på lotto, skulle ge alla mina nära och kära något dom ville ha. Känns bajs när man inte kan ge någon födelsedags present till folk eller att bara vara allmänt snäll mot dom man älskar.
Sen vill jag till isabel och fest någon helg, men åter igen så behövs de pengar, pengar pengar. >.<

Allt är lite knas just nu men bara jag har majki och mina älsklingar nära så känns allt bra på ett sätt..
Vill göra något med mitt liv, orkar inte bara sitta hemma medans alla komspiar är och göra något kul, uppfyller sina drömmar..  Jag vill också göra de!
Mamma snackade något om att öppna en Bh-Tros butik i stan, typ som cri men med snyggare Bh:ar och i större strl, funderar på om de är en bra ide eller inte. Skulle de sälja i stan? Nu får vi ju H&M men dom har ju inte ens D-kupor..
Något om borde mamma och jag har svårt att hitta, eller skulle man kanske öppna en i norrköping el liknande?

Nej känner att den här stan har gjort sitt för lilla matilda..

PEACE M

Kommentarer
Postat av: Marcus

Häng med ut på lördag, jag, nicklas, johanna, isabel, och fredrik ska ut :)hör av dig om du är sugen.

2009-10-13 @ 22:31:22
URL: http://marcussvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0