error

Jag blev arg
tog bort ALLT, fast att jag inte skulle
men jag va full och visste inte riktigt vad jag gjorde
vissa kom till papperskorgen andra va bara borta
MEN, lite skiter jag i de, för de va endå

bilder på dig, bilder på människan som jag inte bryr mig om,

hoppas att människan bara kunde försvinna

ner i en papperskorg eller bara vara borta.

 

4C hade disco i fredags, tio kr inträde och kryss på handen,
jag och jill blev fulla, mest jill.
donken mat när vi kom hem, försökte ringa allt och alla
efter skjuts till norrköping, jag va fortfarande party
i en halvtimma eller två

Nej, har gått upp allderles för sent idag, som vanligt :D
Tänkte kolla lite jobb och se baka drömmar.

Kommentarer
Postat av: jill

"4C hade disco i fredags, tio kr inträde och kryss på handen" HAHAHAHAHAHA JAG DÖR



jag önskar att jag kunde ha dåligt samvete för att jag var fullast och äckligast, men jag kan verkligen inte XD

2010-01-31 @ 15:25:02
URL: http://jilll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0