6juni

Tack så jätte mycke igår allihopa för en jätte trevlig kväll igår :)
Kvällen började hemma hos mig med grillning och presentöppning men
Jill Kajsa Lisa Jenny Isabel Nattis Tess Vic Isa Josse Lovisa Cissi (FÖRLÅT om jag glömt någon)
Sen efter ett tag ramlade Jocke Macke Kalle Pungberg Molle och två av hennes klasskompisar in, jag
va redan för full då. Hade fullt upp med att prata med Erik! :D
Sen klättrar jag upp på studsmattan så kommer Vic utspringandes och skriker "
ALLTSÅ MATILDA DE KOMMER TYP 15 KILLAR NU"
 inte riktigt 15 killar men de va Johan Anders Jönsson Viktor Alex och någon/några mera..
(en av dom såg förövrigt ut som snygga teknikaren, jill vet vem jag menar)

Sen blev de utgång, träffade en masas trevligt folk då me,
Liine drog med mig in på lilla (för första gången) fast där gick vi bara på toa
sen drog vi till bakfickan och där mötte vi Jill och sen va Thomas(?) med också.
Efter en Jack Daniels med cola (som kostade 89:-) och en öl staplade vi vidare till Jill med många avbrott efter vägen.
Liine och Thomas drog hem när jag stannade för hundrade gången för att hälsa på Freddie och Jeppe och två till,
vi stod där och rökte (tror att jag bjöd alla på cigg). sen äntligen kom jag hem till Jill där stod hon och Jocke vid trappan och rökte sen gick jag in.

Har ett svagt minne av att Jill satte på Kenny Starfighter men de vart inte mycke tittande, för första gången på fyllan ägnade jag resten av natten på Jills toa, en liten stund i sängen också tills jag kände att jag behövde spy mera.
Vilken resulterade i att jag somnade på Jills badrums golv, vaknade upp  vid sju.
För att vara på den säkra sidan så la jag mig i soffan (närmast till toan).
och jag har aldrig varit så bakis som jag är idag, jag har fortfarande wiskey smak och mår illa som satan.
sen saknar jag mitt ris också de gör inte saken bättre men jag fick prata med honom ungefär
15 gånger igår så jag va rätt så nöjd ändå :)

Kommentarer
Postat av: jill

hahaha det här kan nog vara det roligaste inlägg du skrivit i din blogg. inte för jag är skadeglad men jag älskar att du somnade på min toa :D HAHAHA

2008-06-08 @ 15:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0