DU ÄR INTE TRASIG, BEHÖVER INTE FIXAS. ONEJNEJ

okej jag är sjuk :(
har feber 38,4, ont i huvet och mår illa  >.<
sitter och fösöker göra mig lite gladare genom att lyssna på reggae
och kolla igenom Peace and Love´s hemsida..
funderar på att gå ut och gå  (vill bara ligga och mysa i min säng men NEJ)
och
NEJ JAG KOLLAR INTE PÅ FOTBOLL SOM RESTEN AV DE SVENSKA FOLKET GÖR!
jag ser inte de roliga i de, tyvärr..
fan vad jag hatar ordet "tyvärr" förresten låter så jävla drygt och elakt!
vill ha nån bra film också och goda cigg tack, lite pengar skulle inte sitta helt fel heller!
hejpa

Kommentarer
Postat av: Molle

meh fotboll suger ju häspalle. Det är bara till för att försoffa folk. Believe me.

2008-06-10 @ 23:08:09
URL: http://malinpedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0