ohboy

Kom hem från P&L igår som förövrigt va bäst!
behövde de verkligen :D
Har förstått att de bara va lek och att jag inte orkar
bry mig som så svaga människor som dig!

Har sovit hela dagen igår och idag, är fortfarande trött >.<
har inget vettigt att skriva om P&L eftersom att inget vettigt hände..
full som en kastrull och bästa 5 dagarna hittils på året!



Ni som bor i kholm så kommer becky sharp spela på
"liv i parken" nästa måndag.
på fredag blire tatuering och jag är nervös som satan
ska se om jag får me mig majki och rodi eller inte..
mamma vill följa me också så jag får se hur de blir.
nu ska jag och röke sen sova :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Majija

Inte vara nervös inte! Det kommer gå kalas!

2008-06-30 @ 23:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0