bice

idag har inte varit en bra dag och förlåt om det är någon som har blivit arg för att jag har varit grinig
inte min mening att de skulle bli så, faktiskt inte mitt fel heller.

kajsa och ja va iallafall ute och gick igår och de va mys, kunde snacka lite skit och sånt gjorde  sånt som vi gör bäst!
kajsa är nog fan bäst, jill också för att hon har orkat med mig idag iofs alla eftetrsom att dom har blviit sminkade med en tjurig matilda som inte alls hade lust att sminka 28pers och sätta upp hår och skit
men jag fick iallafall beröm över allt så då blev jag lite glad iallafall

sen kom jag hem och kollade på den där jävla kladdkakan och presenten som låg kvar på bordet efter igår.. .
satte mig och kollade på tv,  skulle egentligen ringa csn om mina pengar och tro inte på fan att jag somnar så fort jag sätter mig i fotöljen?
sovit tills nu, kul att jag inte kommer kunna sova den här kvällen heller.
tror de blir lite sovmorgon för mig imorn om jag inte mår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0