trök

AVSLUTA MENINGARNA.


1. Jag har insett att min senaste kyss var... med en av dom bästa
2. Jag lyssnar på...just nu G`NR
3. Jag pratar...med dom jag tycker om
4. Jag älskar/tycker om...OST
5. Min bästa vän är... finns för många
6. Min första riktiga kyss... var med nån kille i skuffen
8. Kärlek är... bajs
9. Någonstans, tänker någon på... att de är hans sista dag på jobbet
10. Jag kommer alltid att...Raspen
11. Jag är hemligt förälskad i... DERU
12. Sist jag grät var... i fredags
13. Min mobiltelefon är... rosa<3
14. När jag vaknar på morgonen... somnar jag oftast om
15. Innan jag går och lägger mig/somnar... spelar jag tetris på mobilen och läser lite
16. Just nu tänker jag på... jävligt mycke
17. Bebisar... vågar jag inte hålla i för då kan dom gå sönder
18. Idag har jag... sovit till tre sen kollat på tv
19. I kväll ska jag... ha tråkigt med mig själv
20. I morgon kommer jag... sova länge och kolla på tv
21. Jag vill verkligen... ligga och mysa framför en bra film och äta god mat
22. Jag undrar... varför jag alltid gör saker som jag inte borde :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0