justeenrubrikjävel

Ska kolla på BIG LOVE snart <3
saknar att ligga och förklara hela avsnittet för någon.. >.<
as bra äre iallafall så alla borde börja kolla! :)
Liite svårt att fatta iofs om man inte följt de me ni får väl ladda ner de eller något,
så svårt är de ju inte..

Va över hos moster förut, riktigt fin lägenhet har hon.
tur att hon inte kan se ner på gatan mot lillakrog, vill inte att hon ska se mig vingla förbi där utanför haha
tog mod till mig och tog kontoutdrag idag,
de va mindre pengar än vad jag hade väntat men vem fan orkar bry sig om pengar
egentligen, de görs nya varjde dag (kalle och chokladfabriken <3)

nu bara längtar jag tills den 17 sen kör allt igång
öland sen direkt efter P&L!!
har redan en massa mysiga människor jag ska träffa
hoppas att den här sommarn blir lite bättre än förra..
ska tydligen få en massa kärlek, och de skulle ha börjat i juni..>.<
KISS MY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0