piercing<3

Jag och vickan drog till Örebro idag och piercade oss :D
Båda gjorde en surface mellan brösten. skit snygga ärom faktiskt 
och gjorde itne speciellt ont heller.
två timmar efter de så kom lillebror och vi kom hem från hockeyn nyss.
LHC vann med 3-1 över Kärpät..
vill att alexander ska åka hem nu så jag kan dra till cajsa och träffa Jill!
men nepp han stannar till söndag, ska försöka hitta på något att göra imorrn.
Tror att de blir stan och sen hyra film eller något..

Påtal om att hyra film så hyrde jag och majki "the eye" i onsdags
den va väl sådär, trodde den skulle vara mer skräckfilm men speciellt rädd blev jag inte..
Majki blev rädd :P
nej nu ska jag spela lite GH och spöa alexander

Kommentarer
Postat av: majki

vart jag inte alls det:P

2008-08-25 @ 14:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0