julstjärna

har spenderat dom senaste timmarna i min säng med min fina julstjärna,
 tända ljus och tänkt, tänkt så de bara knakar
väntat på att få något som visar att du ens bryr dig men nej,
jag får väl skicka de där jävla brevet som jag skrev igår natt eller så får väl jag ringa igen som vanligt.

Fick iallafall sms av nattis<3
så snart blire party och jag längtar, behöver verkligen
 bra människor och iallalfall en rolig kväll
där jag kan göra bort mig :D
hoppas verkligen att halsen blir bättre snart.
 jag har bara ont på sidorna av halsen så jag kan fortfarande
äta och är inge hes eller något, vette fan vad som är fel.
Imorn SKA jag till skolan iallafall, om nu inte någon skulle ringa och ha tid med mig..
men vi slutar ju ändå kvart över tolv imorn så då kan jag lika gärna gå.
sen vid fyra ska jag och fika med lisa och kajsa :)

de blev en början till en läxa idag?
fan vad dålig jag är >.<

Kommentarer
Postat av: n

nästa fredag blir det allt party :)

2008-12-06 @ 01:39:33
Postat av: kajsa

fikan var myysig!

2008-12-06 @ 13:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0