läxor

nu har jag väntat och väntat och inget händer..
tvkanalerna har slutat funka på tv´n?
halsen känns tjockare än någonsin och en bunt med läxor väntar på mig
eftersom att de inte finns något att kolla på på tv och jag redan
har kollat överallt på datorn så borde jag verkligen sätta mig
ner och göra iallfall tre-fyra läxor, varför har jag ingen självdisiplin?

somnade vid halv fyra igår men jag har nog aldrig sovit så skönt..
skrev ner allt som jag tänkte på ett papper innan jag skulle sova,
sen när jag väl skulle försöka sova så gick de hur lätt som helst.
och jag vägrar tro att de är pga "hälso"blomman som mamma
har gett mig för att jag är så trött hela tiden. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0