K.Kekokangas <3

Pappa ringde idag, jag svarade inte..
Lyssnade bara i medelandet han hade talat in.
Mumo hade fått en hjärtinfarkt.
Ut och ringa till mamma + en massa böl.
Orkade inte vara kvar på Pernillas lektion
så jag och Jill hängde me och hämtade Jockes plånbok istället
fast han hade inte pass så de vart donken.

Pratade med pappa nyss och allt va bra med mumo, hon va bara trött
jag behövde inte åka till henne imorn.
Ska få nr till hennes rum så jag kan ringa istället.
sen ska jag dit på sportlovet och ta hand om henne :)
Pappa sa tydligen att de va vårat fel, TACK SÅ JÄVLA MYCKE!
För att vi har bråkat och att typ hela våran släkt är osams
och mumo är den som ändå håller ihop oss.

Så pappa tvingade fram ett  "förlåt för att jag vart så arg"
och jag orkade itne bry mig så jag sa de att jag vet inte vad
jag har att säga förlåt för, eftersom att de inte är jag som har gjort något fel.
Ja, jag är envis som satan och tycker inte att en hjärtinfarkt
ska få en att säga förlåt.

Kommentarer
Postat av: jill

:(

2008-02-06 @ 20:58:39
URL: http://jeel.blogg.se
Postat av: Majija

Hmm han sa det tillslut ändå. Kanske fick sig en tankeställare. Även om det inte är av rätt anledning!

2008-02-10 @ 16:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0