grattis vickan!

Kom hem från Vic för ett tag sen
åt mycke god mat och mycket god tårta, som vanligt <3
Firade hennes 18års dag gjorde vi
hon hade fått värsta stora och platta tv´n som vi spelade
en massa GH3 på och drack lite vin eller ja fyra glas för min del
och de är MYCKE för mig som inte gillar vin :P
staplade mig hemmåt och såg att världens bästa hade skrivit
utan att jag hade sett de.. >.<
nej ska och kolla på tv och försöka sova
(lite svårt när jag inte har någon som tar upp hela min säng)
ska faktiskt försöka gå upp tidigt imorn,
ska fika med adam och gå till duveholms lilla kiosk :)

                                                                                                                                            :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0