?

Nej men de är ju altid kul att läsa om en själv.
Jag vet tydligen inte vad kärlek är?
men en fråga? Är kärlek att man är en toffel och inte kan komma över någon?
och vem fan har sagt att jag är kär i nån?
Jag har jävligt svårt att lita på folk och precis när jag börjar göra de så händer samma sak.
Men ja de är ju alltid trevligt.
Slut skrivet om de här, folk kan ju tro att jag mår dåligt!

Ont i halsen som satan har jag, de va nog inte bra att ha på sig klänning igår.
Fyfan när jag skulle gå hem!
Jag är vid typ Jocke så ser jag att de kommer en bil som kör jätte sakta mot mig.
Sen tillslut så tutar dom, och jag HATAR när folk tutar! (hatar de lika mycke som fåglar)
så jag pekar finger åt dom typ sen ler jag när jag ser att hela bilen är full med turkar (nej jag är inte rasist)
sen så åker dom iväg iallafall sen hör jag hur bilden stannar och
att dom öppnar dörren och skriker något på turkisch.
Jag får lite smått panik och svänger in vid helt fel hus så jag får gå jordens omväg
Och helatiden trodde jag att dom va efter mig, men jag kom hem säkert som tur va :D haha
hoppas på lite GHmaraton idag så jag får något annat att tänk på

Kommentarer
Postat av: Majija

Matilda då hihi....men du nu vet ju till och med jag om vart du pratar om eftersom jag äntligen sett hur du bor :) Haha efter alla dessa år :) Stå på dig tjejen!

2008-04-01 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0