Lilly look at my hands

Billie the vision and the dancers igår <3 och de va riktgit jävla bra!
va skit nervös innan, kändes nästan som att jag skulle börja gråta :D
Darrade sönder under dom två första låtarna men sen gick de över till dans och sång <3
Alla va så otroligt söta och jag stod längst fram.
Efteråt så stod vi en bra stund och velade om vi skulle gå fram eller inte, men sen kom mika och elin så gick vi fram och fick ta kort med Lars och jag fick kram :)
Jag va så glad att jag gick hem på rosa moln!
Glömde helt bort att mamma skulle komma och hämta mig när de va slut :D

Sitter och funderar på vilka internetsidor man kan gå in på
(gör allt för att inte göra läxor!)
Sen saknar jag vissa personer, vill att sverige ska vara lite mindre
så man kan träffa alla man vill träffa utan att betala en massa pengar
och åka buss/tåg i hundra år!

nej jag ska väl göra klart designhistorian kanske..



I saw you on tv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0