lista

jag har jätte tråkigt >.<



Ett "tjej-test"


Har du ett par blåa string? Nope
Vem var den senaste du pussade? Maajki
Trivs du med det? att han va den senaste jag pussade elelr vad? :D
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil?  haha för många
Gillar du nån nu? Mhm
Vad gjorde du inatt? hostade sönder mig själv
Och i förrgår natt? Brottades om täcket och hostade
Vad gör du innan du ska sova? ligger oftast och tänker eller läser
Kan du prata med din mamma om allt? nästan
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? för mamma
Har du varit gravid? nope
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? haha ne

Choklad eller glass?  choklad
Push-up eller T-shirtbh? t-shirt
String eller hipsters? hipsters
Stövlar eller gymnastikskor? converse
Kjol/klänning eller jeans? Jeans

Tio fakta

1. Hemstad/ort - Hällefors >.<
2. hårfärg - Brunsvart
3. längd - 169
4. Frisyr - långt, oftast knut
5. Ögonfärg - gråblå
6. Skostorlek - oftast 39
7. Humör - just nu, irriterad för att jag itne får prova lillebrors snygga byxor >.<
8. Orientering - prinsgatan
9. Civilstatus - ptfs
10. Vänster eller högerhänt - högerhänt


Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär?  Mm
2. Tror du på kärlek? njae ja
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? -
4 . Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?  ja
6. Har du nånsin blivet kär i din bästa vän? nope
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon: kanske
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? haha ja faktiskt
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njae nää

Tio saker; Det där eller det här

1. Kärlek eller pengar? kängar
2. Vin eller öl?  öl
3. Dag eller natt? dag
4. One night stand eller förhållande? förhållande
5. Tv eller internet? internet eftersom att man kan kolla på "tv" där :P
6. Pepsi eller cola? PEPSI
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? beror på
8. Färgfoto eller svart och vita? blä
9. Telefonkontakt eller face to face? face to face va
10. Bilddagboken eller myspace? - bdb

Tio "Har du nånsin"

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitet ut? haha ja många gånger ifrån antons fönster :D
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig?   ah
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? yes
4. Har du hoppat bungy jump? nope
5. Har du nånsin gjort slut? ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? haha ja
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? JA!
8. Har du nånsin gått på bio ensam? nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? va
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? suger riktigt hårt, ELLER så är de vi människor som har gjort den sån?

1. Saknar du någon just nu ? SKOJARU ELLER?
2. Är du glad? mja de vet ja inte
3. Är du fundersam? alltid, för fundersam
4. Är du uttråkad? lite för jag vill inte sova
5. Är du tysk? nope
7. Är du italienare? inte de heller
8. Är du fransk? då skulle jag ta livet av mig
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? aldrig varit
10. Gillar du någon just nu? mm

Kommentarer
Postat av: Anonym

"8. Är du fransk? då skulle jag ta livet av mig"



hahaha nu blev det fan lite blött i trosan, hahahahhahahaha! roligt!

2008-11-20 @ 22:44:19
Postat av: Anonym

den innan var från mig

och ja, egentligen borde jag skicka det som anonymt

eftersom jag är rätt så sepe :)

2008-11-20 @ 22:45:06
Postat av: Anonym

när jag skriver MIG menar jag nataly.. haha

sepe, går inte att skriva sitt namn </3 ack ack grymma värld

2008-11-20 @ 22:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0