party

Äckligt bra kväll igår/natt/morgon.
Va på Topp hela kvällen och va sådär underbart full :P
Efter att vi hade partat loss hos Lovisa gick vi hem till skåningarna (hotellrum på statt) och festade vidare.
Vid sju bestämmde vi oss för att gå till donken och äta frulle, äcklig toast åt jag och dom andra åt typ 5 toastar och fyra äggmuffins var haha  jag och alla killar, ritkigt mysigt iofs :D
sen gick jag och majki till shell (skulle köpa cigg) och dom öppnade klockan åtta och klocka va typ tio i när vi satt där och så kommer de nån gubbe och klagar på att dom inte har öppnat, för på okq8 öppnar dom minsann en kvart innan.
MEN ÅK dit då gubbjävel, riktigt arg va jag, trött och frusen också.
sen gick iallafall jag Rodi Majki och Rickard hem till mig och sov :)
Mys va de iallafall

Kommentarer
Postat av: jill

svar: haha jag vet -_- men jag var nyvaken när jag såg sms:et så det var vad jag såg först!

2008-11-09 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0