valvaka

Kollade igenom en massa bilder och upptäckte att 2 december -06
var första gången jag upptäckte dig,  allt för kort tid.

Sitter och väntar på att valvakan med fredrik och filip ska böjra..
alla sover så jag får sitta och titta på de helt själv, rätt så tråk men vad fan ska man göra?
10% av sveriges befolkning som har röstat på tvplanetens sida röstar på att McCain ska vinna
90% att obama, jag tillhör dom 90%,

nej nu börjar 2½men om fem minuter, måste hinna göra te och gosa till mig riktikt mycke
tända lite ljus tror jag allt att jag ska göra och alla gånger att jag kommer somna vid tv´n
fast jag sov lite förut idag (som vanligt) så jag borde vara lite piggare

Kommentarer
Postat av: majki

alla gånger :P

2008-11-05 @ 16:45:31
Postat av: matilda

haha, therese (i min klass) skulle kolla på det.. jag somnade rätt fort :)

2008-11-06 @ 18:23:17
URL: http://msvanqvist.blogg.se/
Postat av: matilda

therese och jag* ^^

2008-11-06 @ 18:23:38
URL: http://msvanqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0