hockeybockey

seriöst matilda skärp dig för fan!  (en liten påminnelse till mig själv bara)

Maria och CD va här idag, de va mys.
mamma bestämmde att CD skulle börja spela hockey och nu ska hon pendla från halsberg-katrienholm, måndag, onsdag och fredag
ska bli skönt med en massa hockey den här veckan!
boka gärna upp mig för jag är inte säker på om jag klarar av att vara ensam.
på onsdag ska jag nog och pierca mig förresten, de ska bli kul, spännande också +att de kommer göra skit ont..
någon får gärna följa me och vara moraliskt stöd!





Och DU, du får gärna höra av dig? (och ja jag tror du vet vem du är är , om du nu fortfarande läser min blogg, M!)

Kommentarer
Postat av: Maria

Yes det var mys! Alltid lika kul att träffa dig. Synd det blir alltför sällan :( men kanske kan bli ändring på det nu :)

2008-10-27 @ 00:39:29
Postat av: majki

hör av dig själv. väntar fortfarande på att du ska ringa å be om ursäkt för sist

2008-10-27 @ 15:18:57
Postat av: Anonym

jag kan följa med som stöd när du piercar dig. men du får fånga mig om jag svimmar :P

2008-10-27 @ 19:25:32
Postat av: Nicklas

såg din pojkvänn äta på mcdonalds idag va!

2008-10-27 @ 20:23:55
URL: http://www.snelhest.se
Postat av: matilda

vem ska följa med mig som kommer svimma? :D

och niCKlas han är INTE min pojkvän!

2008-10-27 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0