bättre?


När ska man kunna bli nöjd över sig själv och skita i vad alla andra tycker och tänker..
bara kunna vara sig själv hela tiden och att andra människor ska kunna ta de?

sitter och plågar mig själv med bilder,
bara för att de ska bli lite mer synd om mig.
är den snygg eller inte, jag är väl snyggare?
och bättre? snällare och snyggare?
men Jonatan sitter och gör mig  gladare
genom att säga att bilderna är fula!
och att jag är snyggare :D

Jonatan säger:

hahah den ser ut som en kuk typ

du är typ 100 gånger snyggareop



haha tänk att de fortfarande finns så bra killar..
känner ett fåtal och jag är jävligt stolt över att känna dom!
 majki<3 ;D

nej nu håller jag på att dö av hunger så;
 hejdå dator, hej cigg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0