sjukja

Jag är sjuk på riktigt till alla klasskompisar som inte tror de, jag har luftvägsinfektion!
Tabletterna som jag äter gör så att jag mår illa och nästan spyr om jag rör mig, i värsta fall annars äre bara illamåenet som är jobbigt och att jag blir seg och trött. Men de hjälper, jag känner att jag blir bättre och de är ju bra de!
Har förresten hittat min studentklänning som jag ska ha, svart och snygg :D ingen annan får köpa den!

klänning
och här är hårfärgen som jag strävar efter, kanske liite mörkare eller med mörka slingor
ska bleka mera i slutet på månaden när jag får pengar :)


hår

Kommentarer
Postat av: Adam

Snygg klänning ;D

2009-03-22 @ 14:29:31
URL: http://zeebrao.blogspot.com
Postat av: karin

Namnamnam snygg klänning och hejaheja håret. Hoppas du slipper det laxrosa stadiet :P

2009-03-22 @ 16:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0