10år

Stod ute på ballkongen och rökte så ser jag ett barn komma ut ifrån porten och en annan som öppnade fönstret längst upp och skriker "DIN JÄVLA KUKSUGARE". Och dom är ungarna är 10 år max!
Ungen som kom ut från porten skriker "HÅLL KÄFTEN", den andra ungen "JAG SKA SLÅ NER DIG DIN JÄVLA FITTA"..
Normalt beteende för 10 åringar?
Och de är inte första gången dom håller på och skriker, när jag och Majki kom ifrån ica en gång så stod de en massa ungar som bor här på gården och skrek kuksugare och hora till varandra. Då sa faktiskt Majki till och dom blev tysta i två sekunder, sen började dom slänga skälsord till varandra igen ..

Kommer ihåg när jag gick i sexan då "hora" va skällsordet som gick bland killarna men då va vi endå 12 och de va de enda elaka orden de sa till varandra..
Vad blir det för skällsord om 10 år?


M

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejsan. Jag läste i Lindas smink blogg på veckorevyn att du använder Mary Kays rengörings serie? Jag funderar oxå på om jag skall gå över till dem. Men jag skulle vilja fråga dig om du skulle kunna tänka dig att skriva på ett kritiskt sätt vad du tycker om produkterna. Och om du använder fler produkter från Mary kay. Tacksam för svar / Angelica

2009-11-18 @ 18:52:53
URL: http://beautyplanet.devote.se
Postat av: Carro

Tja!

Råkade klicka mig in på din blogg :)

Tycker den är skit bra...

Hade gott

Kram

2009-11-20 @ 00:37:45
URL: http://cada.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack så jätte mycket, tyvärr blir bloggen nästan bara till när jag är arg eller frustrerad :D ska försöka skriva lite oftare :)

2009-11-20 @ 10:01:03
Postat av: älski

sjuka grannungar vi har:P <3

2009-11-26 @ 18:42:35
Postat av: Matilda

åååh, såna ungjävlar till grannar har vi också. fyfan!

2009-11-28 @ 20:23:47
URL: http://matildasvanqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0