http://nyheter24.se/bloggar/nojesbloggar/dregen/?module261116offset=0&

Bilden kommer ifrån hans blogg som ni ser i rubriken
Dregen nya tatuering som är riktigt jävla snygg!
Känner mig riktigt jävla sugen på att tatuera mig igen alltså!
Blir magen tror jag, om jag vågar :P
Döskalle och vingar ska de bli där, svartvit.
Troligtvis kommer de att ske på lucky 7 hos Martin.(om han fortfarande är kvar)
eller om jag hittar någon annan som är bra på ickefärg tatueringar :D

Va hemma hos mamma idag, målade med lillasyster
som kommer på besök imorn med hennes kompis.
Sen ska jag checka mammas nya naglar och
längta tills på måndag då jag får mina, för första gången!
Såg på paradise hotel och som jag har sagt från början så
vann jackie!

nej, kolla bloggar ett tag till sen sova!

Peace M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0